Saturday, October 1, 2011

Cara-Cara Beli Kereta


Cara-Cara Beli Kereta
  1. Kunjungi blog http://www.zakiautoworld.com/
  2. Dapatkan info seberapa banyak didalam blog ini.
  3. Hubungi saya Zaki 019-2198400 untuk nasihat dan bantuan.
  4. Selepas hubungi, sediakan dokumen yang diperlukan.
  5. Dokumen yang disediakan boleh di hantar melalui emel - admin@zakiautoworld.com atau fax atau saya datang ke rumah/pejabat anda atau boleh datang ke showroom saya.
  6. Selepas penyerahan dokumen kepada saya, dokumen tersebut akan dihantar ke bank untuk proses pinjaman. Proses kelulusan pinjaman akan mengambil masa 3-7 hari waktu bekerja.
  7. Setelah pinjaman diluluskan, anda boleh datang ke bank atau showroom atau saya ke rumah/pejabat anda untuk menandatangani (sign) perjajian jual beli kereta. 
  8. Setelah perjanjian ditandatangani (sign), anda cuma perlu menunggu kereta untuk siap di serahkan kepada anda. Proses ini biasanya akan mengambil masa 2-7 hari waktu bekerja bergantung kepada stok kereta yang dibeli.
  9. Selepas kereta telah siap disediakan anda, anda boleh datang ke showroom atau saya akan menghantar kereta anda ke rumah/pejabat bersama-sama hadiah percuma yang dijanjikan.
  10. Kini kereta tersebut anda boleh pandu kemana-mana sahaja. 
______________________________________________________________________________________________ 

"Mudah,Cekap & Amanah"

No comments:

Post a Comment

Promosi Toyota / Honda / Perodua / Proton 2018.
Hubungi Zaki 0192198400